VILES FLORIDES

06/05/2021

VILES FLORIDES

Arnes, ja forma part del Projecte de Viles Florides.

Assabentats a l'Ajuntament de la iniciativa de la Confederació d'Horticultura Ornamental de Catalunya, i donat que el poble d'Arnes és de per si un poble bonic i amb encant, i que els veïns sempre han cuidat molt els seus balcons i finestres per tenir-les ben florides tot l'any per ressaltar encara més la bellesa del nostre poble, es va prendre la decisió de sol·licitar al departament corresponent, la inclusió del nostre municipi dins les "Viles Florides de Catalunya", i ens van acceptar poder formar part d'aquesta distinció.

La primera visita del jurat serà durant la primera setmana del mes de maig. Per tant, us convidem a engalanar els vostres balcons i finestres amb flors, per donar la millor imatge del poble d'Arnes.

També animem a que ens envieu alguna foto al correu de la revista: revistarnerol@gmail.com

Moltes gràcies

/sites/arnes/files/recursos/arnes_ja_es_vila_florida.pdf